středa 22. června 2011

Prázdniny v Římě

Když jsem viděla kabelku Bellet, hned jsem věděla, že tu prostě MUSÍM mít.

Je to jeden z nejhezčích střihů, co jsem viděla - jednoduchý, krásný a hodně se do ní vejde. Výběr látek byl také jasný - svěží, barevná a rozkvetlá kolekce Nicey Jane.


Už jsem se viděla, jak do ní dávám deku, vodu, knihu a jdu na pláž. Nebo jak s ní jdu ráno pro čerstvé bagety. Nebo jak si užívám tisíce vůní italského tržiště. A taky jsem se s ní procházela v styrobylých centrch všech možných měst. Duchem jsem s ní projela už skoro celou Evropu. Provázela mě, ochraňovala láhev s vodou, opalovací krém a sluneční brýle....

Vnitřní kapsa

Detail prošití předního dílu
Ucha kabelky

Prošití boků kabelky

 Kabelka se opravdu moc pěkně šila. Když ke mně přišla moje maminka na návštěvu, nedalo mi to a pochlubila jsem se, co pěkného šiju. Maminka pokývala hlavou, odmlčela se a povídá: " Víš, že mám příští měsíc narozeniny...?" Pochopila jsem. A tak už v okamžiku došívání kabelky tato kráska nepatřila mně. Až jednou pojedu do Říma, budu si muset vzít (nebo ušít?) kabelku jinou...


1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Krásná, bezva nápad s tím prošitím daleko pěkněji drží tvar.Šárka

Okomentovat