sobota 18. června 2011

... tak šiju já

Tentokrát hedvábnou tuniku.

Hedvábí prostě neodolám. Krásný, přírodní materiál, pro letní tuniku jako dělaný. Tuniku přehodíte přes plavky, do ruky vezmete plážovou tašku a jdete na pláž. 


Na fotce vidíte, že já se na pláž zatím nechystám... ale  tuniku můžete využít i při jiné příležitosti. Prostě s hedvábím a tunikou se vyřádíte, co hrdlo ráčí


Tunika je šitá podle Burdy 4/2009. Střih je jednoduchý, tento vzor ani složitý střih nepotřebuje. Já tuniku ušila z hedvábného mušelínu. Tuniku zdobí široký lem a opět hedvábný, jak jinak, že? Sehnat v pražských obchodech tuto doplňkovou látku nebyla žádná legrace. Myslím, že jsem byla snad ve všech, než jsem natrefila na tuto krásnou látku.
 

Aby té idyly nebylo zas tak moc, hedvábný mušelín se špatně stříhá. Tedy mě se špatně stříhal, látka klouže a o rovnosti střužených dílů a pak ušitých švů jsem vcelku pochybovala. Ale kones dobrý, všechno dobré. Tunika padla jak ulitá, látka krásně splývá, přizpůsobuje se tělu... kdo by zkoumal, jestli je každý šev ušitý přesně podle střihu?


Tunika se setkala s velkým úspěchem. Už jsem ušila i druhou, pro mou dceru...


A to nejlepší nakonec! Už dlouho jsem toužila po vlastním blogu, kam bych si ukládala svojí "tvorbu" (hezké slovo, že :-)) Samozřejmě s krásnými fotografiemi. A na tom mi to až dodnes vázlo.Bohužel v mém okolí se nikdo takový schopný nevyskytuje a já sama, jak jste se mohli někteří z Vás přesvědčit, taky žádný fotografický "Einstein" nejsem. Proto jsem moc ráda, že se mi podařilo potkat a přesvědčit Vernuku, aby mojí maličkost a tuniku vyfotila. Verunko, DĚKUJI!!!

2 komentářů:

Hanake řekl(a)...

Krásná halenka!

Creative Studio Permoník řekl(a)...

Moc ti to sluší! Krásná tunika!

Okomentovat