čtvrtek 21. července 2011

Přidejte se k nám - ušijte si s námi deku!!!


Je to tak. Mě, patchworkem nepolíbené, zachtělo se mi ušít si deku. Zahlédla jsem jednu na internetu. Byla krásná a nedala mi spát.


Dlouho jsem se na ni chodila dívat, až mi konečně došlo, že když něco chci, nestačí jen snít. A zrovna v té chvíli jsem "potkala" Hanku, Anahi, která po mě a pro Vás, vypracovala kurz, podle kterého tuto nádheru zvládne ušít každý začátečník. 

Já na oplátku připravila cenově zvýhodněné sady látek tak, aby si každý vybral podle gusta.

Kolekci Oval elements/Bohemian Soul
kolekci Chelsea
kolekci Heirloom (poslední kolekce ještě není skladem)
Pokud se chcete přidat nebo máte jakékolik otázky, byl k tomuto účelu vytvořen klub anebo můžete kontaktovat Anahi a mě.

0 komentářů:

Okomentovat