pátek 28. října 2011

Co všechno jsem našla v krabici?

Říjnovou zásilku uch na kabelky už mám doma... a ještě než je stihnu všechna ucha nafotit a vložit do eshopu, mám tu pro nedočkavé malé velké nahlédnutí...

Tak copak jsem tam všechno našla?



... třeba tyto ucha, která už všichni znáte. Moje oblíbená a nemohla jsem si pomoci, musela jsem je opět mít skladem... kožené krásky 107


A když už jsme u té kůže, koukejte, co jsem vytáhla z krabice. Luxusní kousek - kožená ucha, typ 108 s masivními kroužky (vlastně kruhy) na konci. Aby se kabelka dala vyprat, lze ucha z kabelky snadno odejnout, kruhy fungují jako karabina. Navíc jsou ucha dostatečně dlouhá, celých 60cm.

... a teď jsou na řadě ucha koženková, je jich tam požehnaně:


Ucha 211. Ty znáte. Ještě, když jsem je objednávala, měla jsem jich skladem habaděj. Tak teď jsou červená, černá a červená opět skladem. Hnědá barva je novinkou, tento odstín hnědé jsem ještě v nabídce neměla. Kdo je počtem barev zklamán, pak ať zahodí smutek. V další dodávce přijde všech 25 odstínů, věřím, že pak si tu barevnou smršť dostatečně užijeme :-)

 

Další nefalšovaná novinka, ucha 212. Typická je květinka na konci uch i koncovka, která není sešitá. Mezi koncovky můžete vložit kraj kabelky a pak společně prošít. Novinkou je i nová barva, a to tmavě růžová (ta je opravdu šťavnatá!) a zelená. 


Ucha 207, není co dodat. Nejžádanější a nejoblíbenější ucha společně s typem 205. Tentokrát se v krabici schovávala růžová, a to proto, že růžová prostě zmizela jako první. Že byste to do ní neřekly? Ona se holt nezdá... a tak jsem objednala i tmavě růžovou, červenou a ta smetanová, to měla být béžová, prosím. Ale tato barva je mnohem podařenější. Já jsem prostě spokojená, připadám si jak ve zmrzlinárně...


...a další novinka, typ 214. Ty jsem si zamilovala. Elegantní, přitom dostatečně široká, aby něco vydržela. V současnosti to jsou nejdelší ucha v mé nabídce, na délku měří 65cm (i s koncovkami). A také Vám představuji barvu šedou a tmavě červenou.


K černé barvě přibyla červená a světle hnědá. Mluvím o typu 208, to jsou ucha s karabinou na konci. Krásná a kvalitní, karabina je dostatečně robusní, nemusíte se bát, že se ucha z kabelky vyvléknou.

9 barev na výběr, to jsou ucha 215. Tato jediná najdete i v olivově zelené barvě. Délka 55,5 cm, opět včetně koncovek.


Tato ucha jsem již v nabídce měla, ale jsou již dávno pryč. A tak je tu další várka, najdete je pod číslem 201.

 
A to nejlepší nakonec.... Ucha 213. Láska na první pohled. Jsou krásná, krásná, krásná!!!

Pokud jste v krabici nenašly svoje oblíbená ucha, pak se nemusíte bát. Další objednávka bude brzy na cestě, najdete tam kromě zmiňovaných 211 v možných i nemožných barvičkách, i ucha 207 snad v dostatečném množství. A hlavně - na základě žádostí milých zákaznic se tam najdou i ucha 205 v prodloužené délce 72 cm.


...a to je pro dnešek vše...

1 komentářů:

Blogger řekl(a)...

Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

Obchodujte kdekoliv - Váš čas je peníze. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

Okomentovat