sobota 29. října 2011

Soutěžím, soutěžíte, soutěžíme...


FOTOSOUTĚŽ


Látky pro Vás brzy oslaví rok své existence.
Přemýšlela jsem, co bych svému obchodu nadělila za dárek. Co je na látkách nejkrásnější? Přece to, když se z nich šije a něco krásného vzniká. Proto vyhlašuji  FOTOSOUTĚŽ:

Jak se do soutěže zapojíte?
  1. Pošlete Vaše fotky výrobků (nebo mi pošlete odkaz Vašich stránek, ze kterých si můžu Vaše fotky stáhnout), které jste během celého roku existence Látek pro Vás ušily (anebo do 3.11.2011 ušijete) z látek a uch na kabelky nakoupených v eshopu LÁTKY PRO VÁS. 
  2. Fotky mi posílejte na email jfranova@latkyprovas.cz
  3. Čím více fotek zašlete, tím větší šanci máte na výhru!
Co se s fotkami dál stane?
  1. Já vaše fotky vložím do Fotogalerie, kterou najdete na horní liště v mém obchodě. Dejte mi, prosím, vědět, pod jakým jménem či nickem mám tyto fotografie vložit.
  2. Fotografie zasílejte do půlnoci 3.11.2011
Co můžete vyhrát? 

Vybrány budou tři fotografie...
1. cena je 1m látky podle Vašeho výběru
2. a 3. cena je 0,5m látky podle vašeho výběru

Výherci budou vylosováni 4.11.2011

Důležité!!!

Účastí v soutěži mi dáváte svolení k dalšímu publikování fotografií např. v blogu apod.



0 komentářů:

Okomentovat