sobota 19. listopadu 2011

Ucha na kabelky - ještě LEVNĚJI ???

Jak vidíte, obchod se mi podařilo již slušně zaplnit, na výběr je spoustu typů uch, barev a snad i kusů. Můžu proto uskutečnit vizi, kterou jsem měla již od konce letních prázdnin. Myslím právě na Vás, kdo šijete kabelky na prodej, ale i na Vás ostatní, které si chcete dopřát luxus krásných uch za ještě lepší cenu. Proto následujících 14 dní (tj. od 19.11.2011 do 3.12.2011) spouštím akci UCHA NA KABELKY LEVNĚJI. Podle ohlasů pak uvidím, zda tato akce se natrvalo zabydlí v mém obchodě...

.... šijete kabelky na prodej, zvyšuje cena uch zbytečně její cenu?

.... šijete kabelky pro sebe a pro rodinu a chcete si dopřát luxus krásných uch za výhodnější cenu?

.... šijí i vaše kamarádky?

Pro Vás všechny nabízím na VŠECHNA ucha 10% slevu při nákupu 10 a více párů uch. Napište mi, prosím, na můj mail jfranova@latkyprovas.cz a já Vám vystavím rezervaci s již upravenou cenou...


Sleva platí pro jednotlivé jednorázové objednávky, při kterých je objednáno 10 a více párů uch. Sleva neplatní zpětně pro již učiněné objednávky. Objednávky nelze kumulovat a jinak sčítat.

0 komentářů:

Okomentovat