pátek 27. ledna 2012

Zas ta ucha!

Další várka krásných uch tento týden dorazila k nám... a řeknu Vám, tyto okamžiky jsou nejkrásnější. Rozbalovat krabici, tentokrát zas o něco větší než ty předešlé a těšit se ze "starých známých" uch i z novinek, kterým nedokážu odolat.

Tentokrát na mě vykoukla celá sada kožených uch 101 v jedenadvaceti barvených odstínech. Barevná škála kůže je jiná než ta koženková, tak jsem v krabici našla takové skvosty jako třeba hráškově zelená nabo měděná ucha. Však se na ty nádhery podívejte sami...

 

Další ucha, to byla láska na první pohled. Když přišla poprvé, tajně jsem doufala, že si je nikdo neobjedná a se jimi budu moci kochat kdykoliv se mi zachce. Ale protože ucha zmizela jako pára nad hrncem, nezbylo mi, než je doobjednat, tentokrát se k černé barvě přidala i barva hnědá... tady jsou, ucha 108-11. Kování funguje jako karabina a pozor! Fotky drobet matou, barva kovu je staromosaz.

 

Naprostou novinkou jsou kožené popruhy, v eshopu je najdete pod označením 109. V současnosti jsou k dostání v barvě černé a ve dvou šířkách popruhu: 1,5 cm a 2,0 cm. Popruhy jsou nastavitelné v délce 120 až 130 cm.


To, že tentokrát jsem dala přednost kůži před koženkou je poznat i na dalším přirůstku: skladem opět najdete kožená ucha 105 v barvě černé, hnědé a světle hnědé


Do rodiny uch koženkových 207 přibyla nová barva, tmavě fialová. Hned, jak jsem tuto barvičku viděla, věděla jsem, že je musím mít. A jak jsem si usmyslela, tak se stalo. Kromě této barvy přišly i další barvy na doplnění skladu...

 

Moc mě těší, že jste si našli cestu k minulé novince, typu 213. Tahle ušiška byla příjemné překvapení a proto jsou tu zas, tentokrát i v nové barvě, bílé

 

A nakonec dorazila i ucha 211, a většina vyprodaných barev je tak již opět skladem


Co myslíte, příšlo toho dost? Já mám na ucha slabost a jak se znám již tento víkend budu plánovat, jaká ucha objednat příště...

0 komentářů:

Okomentovat