středa 8. února 2012

Bold and Beautiful

Smělá a krásná ... jak výstižné jsou někdy názvy kolekcí, nezdá se Vám? Krásná, to ona totiž opravdu je. Hlavní barvou kolekce je smetanová, tyrkysová, modrá a tmavě hnědá.


Kolekci navrhla designérka Michele D´Amore. Na tuto dámu, jak jste si jistě již všimli, mám slabost. Její kolekce bývají sladěné do posledního puntíku, většinou tak trochu retro, elegantní a skvostné



Tento článek se původně měl jmenovat "Kdo si počká, ten se dočká". Celé tři měsíce totiž uplynulo od první myšlenky mít tyto krásné látky ve svém eshopu do doby, než se tomu tak opravdu stalo. Dokonce ani výběr vzorů do objednávky nebyl zrovna snadný. Celá kolekce má 27 vzorů, jeden krásnější než druhý. Nejraději bych je měla všechny! Nakonec jsem vybrala 12 nejkrásnějších z nich.

Pojďte načerpat drobet inspirace... představuji Vám 2 quilty z této kolekce




Ráda Vám také představuji quilt, který pro Vás připravila Hana Matějková. Zatím je připraven online kurz k ušití tohoto quiltu, časem možná Hanka vypíše i nějaký ten kurz "naživo", já jsem přichystala cenově zvýhodněný balíček látek, který můžete využít pro šití tohoto quiltu s námi. 



"Quilt má podobu medailonu o rozměru cca 190 x 190cm. Prvotní inspirace Quiltu pocházela od designérky Quiltů Diane Nagle. Ale jak už to bývá,  přistoupila jsem k vlastnímu projektu, ale nechala jsem se ovlivnit některými jejími prvky," říká Hanka o svém quiltu. Podrobný návod k tomuto online kurzu bude krok za krokem a je otevřen podpůrný klub, kde Vám bude Hanka k dispozici pro případné dotazy, rady a fotky.
Oficiálně začínáme 21.2.2012, ale již nyní můžete obdržet šablony pro šití a prvotní informace!

0 komentářů:

Okomentovat