neděle 26. února 2012

Winterberry Lane aneb Vánoce v únoru

Jak se může stát, že kupujete vánoční látku v únoru? Je to prosté... prostě a jednoduše po ní zatoužíte. Vlastně na začátku byla deka, kterou vytvořila Badian a vystavila ve své fotogalerii...


A stalo se, že jedna z mým zákaznic se do ní zamilovala. Bohužel Winterberry Lane není již v těchto dnech v zahraničních eshopech k dostání, většinou je beznadějně vyprodaná. Winterberry Lane je vánoční kolekce roku 2011 a jako taková "vyšla" v květnu 2011. Když vidím, jak skvostné ty látky jsou a při všeobecné oblibě látek paní designárky Terri Degenkolb tvořící pod značkou Whimsicals, ani se nedivím, že látky již nejsou tak snadno k dostání


Jednoho dne mě v poště čekala prosba... "Strááášně toužím po této kolekci Winterbery lane a neměla jsem zatím štěstí narazit na někoho, kdo by ji prodával. Zamilovala jsem se do té kolekce, když jsem ji uviděla u Badian".


Bohužel také u výrobce je tato kolekce již téměř vyprodaná. Z poptávaných pěti vzorů mi byli schopni poslat již jen dva z nich. Naštěstí to byly právě ty nejkrásnější - panel a bordura.

 


Pokud se Vám tvroba Whimsicals líbí, můžu Vás potěšit. Začátkem března vychází její nejnovější kolekce - Heartstrings, kterou si budete moci zakoupit u mě v obchodě. Vybráno je 10 nejkrásnějších vzorů


Kdo se chce pokochat i další tvorbou od paní Terri Degenkolb, najde na jejích internetových stránkách nejen náhledy jejích starších kolekcí, ale i knihy a střihy.

8 komentářů:

BOHDA řekl(a)...

TO JE NÁDHERA VELIKÁ.
BOHDA

Yayi řekl(a)...

¡Hola!
Son muy bonitos tus trabajos. Te felicito.
Saludos desde Tenerife.

Lenka/Lilienka řekl(a)...

Kochám se a na novou kolekci si ráda počkám, je překrásná. Hezký den :-)

Ivana řekl(a)...

Látky jsou nádherné!!! A s modelkou (modelem) krásně ladí :-)

Hanake řekl(a)...

Úžasná, na tu se těším!!!

Amelie řekl(a)...

Ty látky jsou nádhernéééé.

Sonja Häusl-Vad řekl(a)...

Ahoj, tvůj blog je krásné místo a jsem moc ráda, že jsem tě dnes našla. Jdu si to tady prolézt a přidávám se hned k pravidelným čtenářům.
Můžu tě pozvat na návštěvu ke mně?

http://vad-art.blogspot.com/

Hezký den! S.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

JÉMINKOTE TU JE ,ALE FRONTA ..NO TAK SI TAKY STOUPNU ..DOUFÁM ,ŽE SE NA MĚ TAKY DOSTANE ASPOŃ KOUSÍČEK :-))

Okomentovat