neděle 3. června 2012

Designérka Ana Davis

Jednou z novinek firmy Blend Fabrics je kolekce Spring Promise. Kolekce plná barev s nepřehlédnutelným hlavním květinovým vzorem. Pojďme nahlédnout k paní Aně Davis, která pro Vás tuto kolekci navrhla:

"Ahoj všichni! Jmenuji se Ana Davis a jsem výtvarnice, ilustrátorka, designérka střihů a kreativní ředitelka. Když mi bylo šest, začala jsem plést, háčkovat a šít.


Během základní i střední školy jsem studovala různé formy umění a vždy jsem byla fascinována barvami. Moje láska k barvám mě zavedla ke studiu výtvarného umění na vysoké škole. Roky jsem strávila malbou, potiskem a skicováním. A kresbu stále miluji, v létě je mojí nejoblíbenější zábavou skicování květin na naší zahradě.


Zdá se mi, že poslední dobou, kamkoliv se podívám, roste zájem o ruční práce, nadšení ze zručnosti řemeslníků a krásy patchworkových quiltů. Je vzrušující být součástí tohoto zájmu.

Moje první kolekce pro Blend Fabrics je Spring Promise. Pokusila jsem se spojit krásu tradičních motivů s energií současných barev a s rozmary moderních geometrických tvarů."


Koncem května Ana Davis vystavovala na veletrhu Surtex, což je veletrh zaměřený na umění a design. Na její stánek se můžete alespoň zpětně podívat na následujících fotografiích:



A co nového pro Vás Ana a Blend Fabrics chystají? Je to nová kolekce Animal Parade, která vyjde v srpnu 2012. Je to dětská kolekce určená pro děvčátka, která milují růžovou.





0 komentářů:

Okomentovat